Fina tjejer

I söndags när jag fotade Ellen så blev det även så att jag fick fota hennes vänner. Superroligt! Jag börjar med att lägga ut lite bilder på tjejer idag. Jag måste säga att det är mycket svårare att ta gruppfoton, det är nästan alltid någon som blinkar och ljuset är väldigt svårt att få jämnt. Men här kommer det lite bilder på sjukt fina tjejer.

 

 

Är det någon av er som är med ovan som inte tycker om någon bild är det bara att skriva till mig så tar jag bort den direkt.

 

Idag firar jag mig själv för jag har fått fast jobb! Har köpt en VÄLDIGT fin present till mig själv :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina tjejer:) Kom på en idè, tänk om vi tjejer skulle ta på oss våra gamla balklänningar vi hade o ta ett kort! Vore sjukt roligt:) hahahaha

2011-06-15 @ 21:05:10
Postat av: Frida

Hanna-panna, både jag och Emelie hyrde klänning :( Men vi kan vara nakna för att kompensera, haha. Nej, allvarligt talat får ni gärna göra det, jag fotar gärna!

2011-06-15 @ 21:17:34
URL: http://fridelinfotar.blogg.se/
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

SV: Tack snälla! :) Vilka härliga balklänningsbilder!!! Sista bilden gillar jag extra mycket :D

2011-06-15 @ 21:53:55
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/
Postat av: Ann

Hanna L, tänk på att jag har BLÅ klänning. Det går inte ;)

2011-06-16 @ 07:04:16
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: Åh, tack! :D

Roligt att du gillar våran idé, och tack så mycket! :)

2011-06-16 @ 17:40:56
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Julia

Grattis till det fasta jobbet fina frida! Det är du verkligen värd :)

2011-06-17 @ 21:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0