Kortsemester med födelsedag

Nu har jag varit ledig i 5 dagar, fort har det gått men varenda dag har varit helt underbar. Massa sol och härliga människor omkring mig :) Fyllt år har jag gjort också, det är alltid roligt!
Här kommer lite smått och gott från ledigheten.

Fin tjej :)

Söta glädjespridare till syskonbarn. Studsmatta är roligt!

Världens sötaste lillasyster på släktkalas på Kinnekulle.

Fina pojkar på födelsedagkalas. De måste ringt varandra innan och bestämt klädsel, eller vad tror ni? :)

En annan fin present från vännerna. Älskar den!

Fick en supermysig one-piece av älsklingen, precis som jag önskat mig. Och det bästa är att det står Fridelin på :)

Underbart fin födelsedagspresent från vännerna, målad av begåvade Hanna. Tack!

Kommentarer
Postat av: Emelie B

Söta pojkar vi har =)

2011-06-07 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0