Gabriel 10 månader, förfallen kropp och lite annat :)

Hej på er!
 
Här rullar tiden på för fullt och jag är lika dålig på att uppdatera som vanligt :) Har lite svårt att ta kort på plutten nu, han sitter ju inte still något. Kom dock på igår att jag faktiskt kan sätta honom i matstolen, extra bra då att vi har fantastiskt ljus i köket.
 
Gabriel är i alla fall redan 10 månader, herrejisses, snart 1 år! Det är riktigt roligt att vara mammaledig nu, man ser hur han utvecklas i stort sett varje dag. Lampor är nog det mest spännande nu :) Vi ser till att hålla oss sysselsatta genom att träffa massa andra mammor och barn. Det är riktigt roligt för vi har fått flera nya riktigt bra vänner som vi tycker om.
 
Jag ska även försöka ta tag i min förfallna kropp nu, på måndag börjar jag ett "nytt liv" :D Jag har anmält mig till Olga Rönnbergs PT online (http://www.mammafitness.se/ptonline), jag är supertaggad! Beach 2013 eller kanske snarare 14 :) Så, kära vänner, jag behöver all stöttning jag kan få, så heja gärna lite extra på mig från och med måndag och några månader fram.
 
Här kommer en bildbomb på det finaste jag vet:
 
 
Kram på er, hoppas ni får en fortsatt bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Julia :)

Du kommer fixa det jättebra! :)
Gabriel är ju förresten det sötaste som finns men det antar jag att du visste ;)

2013-03-13 @ 20:01:15
Postat av: Marlene

Hur går det med Olga?

Svar: Olga och jag är klara, iaf för den här gången :) Jag får kämpa på på egen hand. Men det var tufft :)
Frida Modén

2013-06-04 @ 19:49:38
URL: http://marlenehogefjord.wordpress.com
Postat av: Marlene

Hur känns det då? är du nöjd med starten?

Svar: Ja, jag är nöjd med starten! Det är en bra push om man har lite svårt att komma igång, men det är knappast en genväg då man verkligen får göra allt jobb själv. Precis som det ska vara egentligen :) Är du sugen? :)
Frida Modén

2013-06-05 @ 07:43:11
URL: http://marlenehogefjord.wordpress.com
Postat av: Marlene

Oja! Det skulle jag behöva just nu. Tappat all mitt sug på träning

Svar: Förstår vad du menar ;) Det är alltid så på sommaren för mig.
Frida Modén

2013-06-24 @ 20:35:16
URL: http://Marlenehogefjord.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0