Sugen på porträttfotografering?

Hej alla glada!

Vilken fantastiskt semester jag haft! Har nog aldrig klämt in så många saker på en semester tidigare. Zakynthos - Rossö - Tylösand - Göteborg - Stockholm, längtade till och med hem efter alla bravader :)
Jag kommer att lägga ut bilder, men har inte tagit supermånga riktigt bra i sommar. Har inte riktigt haft tid, har mest njutit och haft det gott :)

Men nu har jag suttit och tittat på lite bilder och hittat ett ordentligt sug efter porträttfotografering igen. Är det möjligtvis någon som är sugen på att ställa upp framför kameran? :)

Kraam


Kommentarer
Postat av: Julia

vet inte om jag vågar det men jag vill väldigt gärna att du tar lite bilder på vovven sen när han kommer :) om du vill!

2011-08-09 @ 17:18:07
Postat av: Frida

Självklart gör jag det, Julia! Tar gärna på dig också vet du ;)

2011-08-10 @ 14:05:33
URL: http://fridelinfotar.blogg.se/
Postat av: Sara

Julia, vovve vad är det för något spännande? :) Du är superduktig Frida! Saknar er

2011-08-10 @ 23:19:38
URL: http://saaaris.blogg.se/
Postat av: Julia

ja det vore kul att ha några fina bilder men jag är inte så bra på att posa haha :P

2011-08-15 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0