Nostalgi

Hej på er!
Idag har varit en konstig dag då jag och lilla hjärtat bara varit hemma. Vi behövde återhämta oss lite efter stressig måndag och tisdag :) Dagen har varit full av lek, gos och tankar. Tankar på vad som hände för 6 månader sedan. Då låg nämligen jag på förlossningen och hade... ja, ONT! :) Förlossningen höll på i 17 h hemma och 16 h på sjukhuset. Puh! Men i slutändan sååå värt det. Klockan 01:50 inatt är det exakt ett halvår sedan Gabriel föddes, det är stort. Morgondagen ska firas med paket, månadsfotografering (givetvis) och lek med goa vänner. Så här dagen innan bjuder jag på en fin bild på plutten. Tur att man har möjlighet att fotografera så man kan "frysa ögonblick". För nu går tiden alldeles, alldeles för fort.
 
 
På bilden har jag testat ett nytt "recept" som kommer från boken "Photoshop-recept" av Sanna Lund. Jag gillar det, vad tycker ni?
 

Kommentarer
Postat av: Julia :)

Finns inga ord för hur söt han är! :)

2012-11-01 @ 16:55:22
Postat av: Marlene

Herregud! Vad du har kämpat för honom! Imponerad! Vågar ju knappt säga hur lång tid det tog med My ( 2h) hon kom som ett skott hann precis in på bb sen va hon ute på tre värkar :) vad olika det är?! Hann inte känna något, trodde BM skämtade när hon sa att hon såg huvudet.

2012-11-05 @ 19:42:00
URL: http://marlenehogefjord.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0