Vårt livs kärlek

 
 
 
Det här är Gabriel. Han är 5 månader och 4 dagar. Han är vår son, även om jag ännu inte riktigt förstått det. Han är för det mesta väldigt glad men han har även en förmåga att skrika sig hes. Ofta på grund av trötthet, hunger eller hans dumma, dumma mage. Han har ett fantastiskt härligt skratt som oftast hörs när hans pappa busar med honom. Han tycker om att äta, sova, dregla, busa, se på TV (tyvärr!), träna magmusklerna, gå i gåstol och massa annat. Och till hans mammas och pappas förtjusning så älskar han att gosa, än så länge i alla fall. Han har många omkring sig som tycker om honom och trots att han nog kan vara lite blyg så älskar han uppmärksamhet och är inte rädd för nya människor. Han är väldigt lik sin pappa och sin farfar, men även mamma ibland. Han har underbara blå ögon med långa ögonfransar och även många härliga veck på kroppen som bara ber om att få klämmas på.
 
 
Han är vårt livs kärlek. Ett kärleksbarn helt enkelt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mli

Så fint! Jag tycker också han är lik dig :-)
Kram
Emelie & Alfons

Svar: Tack Emelie & Alfons! :) Ni är goa ni, kram tillbaka! Hoppas ni får en finfin helg.
Frida Modén

2012-10-05 @ 17:06:07
URL: http://litenstjerna.blogg.se
Postat av: Julia

Han är så fantastisk och jag är så glad över att få vara faster till denna goding :) <3

2012-10-05 @ 23:28:44
Postat av: Marlene

Så fin han är! Och njut av varje sekund du får snoza för sen så är de 5år och vill inte längre ;)
Kul att jag hittade din blogg :)

Svar: Tack Marlene! Ja fy vad fort det går, får ångest när jag tänker på det :)
Frida Modén

2012-10-24 @ 14:23:24
URL: http://marlenehogefjord.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0