C&T

Hejsan svejsan!
 
Tiden går och jag är som vanligt dålig på att blogga :) Men jag har startat ett Instagramkonto som jag ska försöka vara lite mer aktiv på, jag heter fridamodensfoto, följ mig gärna där om ni vill.
 
I sommar har jag fått äran att fotografera inte mindre än tre bröllop och jag älskar det! Det är mycket jobb men så värt det. Det första bröllopet var mellan Cathrine och Thomas och det var helt fantastiskt rosa och vackert! Jag har hur många fina bilder därifrån som helst, men de är inte färdigredigerade eftersom paret inte valt bilder än. Men jag har givetvis huggt in lite ändå, kan inte stoppa mig själv :) Här kommer ett litet kollage, mest från förberedelserna.
 
 
Jag ska under hösten, i takt med att jag redigerar bilderna, försöka lägga ut från alla tre bröllopen här. Nästa år är jag redan inbokat på ett än så länge, ska bli hur roligt som helst!
 
Ha det gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0